سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیلس استارت پژو 405، بی نیاز از سوییچ

کیلس استارت پژو 405 از لوازم جانبی بروز این خودرو با کارایی فوق العاده است. با استفاده از کیلس استارت پژو 405 این خودرو دیگر نیازی به استفاده سوئیچ ندارد. سیستم کیلس استارت یکی از بروزترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌های شرکت پژو در قرن حاضر می‌باشد. با نصب سیستم کیلس استارتر پژو 405 سطح ایمنی خودروی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. در گذشته سارقان برای سرقت خودرو از ابزارهای مخصوصی برای باز کردن درب خودرو استفاده می‌کردند اما با استفاده از این تکنولوژی جدید سارقان بدون داشتن دانش کافی در زمینه امواج رادیویی و دسترسی به سوئیچ خودرو قادر به سرقت آن نمی‌باشند.


کیلس استارت پژو 405 چیست؟

این محصول از آپشن هایی است که به اضافه عملکرد و کارایی ، بر جذابیت اتومبیل شما می افزاید. در اتومبیل دارای سیستم کیلس، از سوئیچ به شکل سابق دیگر استفاده نمیشود. زمانی که این قطعه به صورت فابریک دراتومبیل شما نصب شود بدین معنی می‌باشد که ایموبلایزر ریموت در ECU تعریف شده و این حتی می‌تواند عاملی برای امنیت اتومبیل باشد ولی اگر ماشین به صورت کارخانه ای و فابریک دارای این سیستم نباشد و بخواهید شخصا اقدام به نصب و اجرای آن کنید طرز کار این سیستم شباهت فراوانی با سیستم فابریک خواهد داشت.


بعد از نصب کیلس استارت خود بدون وجود ریموت استارت نمی‌خورد، دلیلی بر فعال بودن ایمبولایزر نیست. بلکه باید گفت با نصب هر مدل استارت دکمه ای روی ماشین به طور غیر کارخانه ای ، ایمبولایزر از مدار خارج می شود.


نکته مهم: اگر به تازگی خودروی صفر کیلومتر خریداری کرده اید و اتومبیل شما فاقد این آپشن می‌باشد و تمایل به نصب این آپشن هستید حتما توجه داشته باشید که اتومبیل شما از گارانتی خود خارج می‌شود قبل از هرگونه اقدامی از نمایندگی اتومبیل خود اطلاع پیدا کنید. در سوئیچ های اتومبیل شما یک ایمبولایزر وجود دارد. که شامل دیتای رمزگذاری شده میباشد. و بعد از وارد نمودن کلید و چرخاندن آن، اطلاعاتی پردازش و رد و بدل میشود. که بُرد منتقل کردن این اطلاعات فقط در حد چند سانتی متر می2باشد این به این معنا است.


از نگاه تعداد فراوانی از مهندسان اتومبیل و برق آن ، حتی استارت دکمه ای ارزانترین اتومبیل اتوماتیک بازار ایران یعنی کوییک و ساینا به مراتب قابل اعتماد تر تر بهترین برند های برند استارت دکمه ای غیر فابریک است که از روی خودرو های گران قیمت ژاپنی ، آلمانی و غیره نصب می‌شود.


خرید کیلس استارت 405 از فروشگاه پارس آپشن

فروشگاه پارس آپشن عرضه کننده لوازم جانبی فابریک خودرو می باشد و تمامی تجهیزات جانبی خودرو را با تضمین اصالت کالا به مشتریان خود عرضه کرده و خدمات نصب نیز ارائه می دهد. در صورتیکه قصد دارید کیلس استارت پژو 405 از برندهای معتبر خرید کنید توصیه می کنیم از انواع فابریک و اصل آن استفاده نمایید تا به برق خودرو شما آسیب جدی وارد نگردد.برای خرید این آپشن و همچنین مانیتور اندروید پژو 405 با قیمت عالی تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

https://parsoption.com